Tumblr Mouse Cursors
Blog Var Seversen...

Blog Var Seversen...

-1881-
Ben..
Cem Adrian & The Beatles başka kimseyi umursamayan kendi içinde kendine kötü davranarak yaşayan bir "Orospu Kırmızı" dan alıntıyım. Şiir sesli insanlar güzeldir. Bi gün yolda yürüyodum bi şarkı duydum kalbim acıdı bu kadar...
 
info

(Kaynak: yasanmayansonbahar)

Manyak insanları seviyorum.

Çünkü bende öyleyim ama manyak mısın diye de soruyom onlar da evet diyo
Bu da böyle bir anım…

(Kaynak: iceridekibiri)

İÇİMDEN BİR SES SÜREKLİ KALK DERS ÇALIŞ DİYOR . GALİBA ANNEMİ YEDİM.

(Kaynak: kareligomleksevdalisi)

bidilsinkayipsesi:

Bu kadar oldu telefondan fkfkffkfkflflflgg

bidilsinkayipsesi:

Bu kadar oldu telefondan fkfkffkfkflflflgg


(Kaynak: weheartit.com)

Oha çocuğu enese benzettim

Oha çocuğu enese benzettim

(Kaynak: reinventamos)


(Kaynak: kinderbaby)


(Kaynak: huzurkokanadam)


(Kaynak: motorubozulangoogle)


trashyangel:

cool!!!!!!!

Ne cool u gızım yüzen nur inmiş… Anüü


(Kaynak: minorcutie)

Lan amk bu adam çok iyi öbüşüyo

Lan amk bu adam çok iyi öbüşüyo

restritivo:

 

restritivo:

 


(Kaynak: pizzadelevery)

Ya ben neden güzel değilim.

Ya ben neden güzel değilim.

(Kaynak: usskeletonsinthecloset)

   Next »