Tumblr Mouse Cursors
Blog Var Seversen...

Blog Var Seversen...

Bambi derler -1881-
Ben..
Cem Adrian ;The Beatles gülümsememin sebeblerinden biri.
Bu kadar.. Ha bide Paul Mccartney aksanlı biri varsa gelsin....
 
info

(Kaynak: iceridekibiri)



(Kaynak: paradoksadam)

pale69:

florats:

☻Untrust me☻

$$$

pale69:

florats:

☻Untrust me

$$$

(Kaynak: lediogo)

…

maymundangelenzurafa:

Gote bak :D

maymundangelenzurafa:

Gote bak :D

(Kaynak: girlcodehumor)


bisuscanmiknk:

sosislipuding:

tambilirinturkversiyonu:

cilekyiyenzombi:

gulumseyenmaske:

thecityofwizards:

sankisesingibiruzgaridinlemek:

istediğim ilişki sjdjkdskdkdkskks

İşte aradığım mizah skdjdldm

yaa asdlikfjasdfasdifl

ya amk lkjlkojıohuıgy

ulan aq podsfkopkdsopfksdopkfopsdkfopsdfdsfdfgdshfgjhfj

böyle samimi sevgili istiyorum askldmqwlmkda

Bana House gibi bi adam bulun evleneyim.

Bana House gibi bi adam bulun evleneyim.

(Kaynak: degisik-birisi)


(Kaynak: zencireplikleri)

ya ulan platlistim neden çalmıyo.

Gizli numaradan biri beni aradı dün gece..

kulahtanakandondurma:

keepcalmandwecantstop:

bidilsinkayipsesi:

Amk ne güldüm burada :D

"Yapma Derek, sonra elaleme ne Derek." yazısını bekledim saatlerce..

yorum oıhefıurehfıhb

kulahtanakandondurma:

keepcalmandwecantstop:

bidilsinkayipsesi:

Amk ne güldüm burada :D

"Yapma Derek, sonra elaleme ne Derek." yazısını bekledim saatlerce..

yorum oıhefıurehfıhb

Cem Adrianı çok mu seviyorsun?

bidilsinkayipsesi:

Ben:image

Anonim asked:

qnq ben senin url adını hep bitlisin kayıp sesi diye okuyodum öyle olmadıgını anlayınca hayal kırıklıgına ugradım aq

bidilsinkayipsesi:

Anonim asked:

instagramın var mı ? link atsana knk

Var tabi kanka bu telefondan  uzaydaki uydu sistemini bile yönetebiliyorsun… 

   Next »